Archie wrote:Ei mulla mitään autoa ole. Enkä oo kyllä koskaan ajanut pyörälläkään. Sori.

Hei kamoon... En mä millään pahalla, mutta kun nää sun kommenttis toisinaa on vähä mitä sattuu. Mä tiiän, et sul oli ainaki joskus myyntipuolel joku fillari, mut en oo nähny sun postaavan mihinkää muuhun topicciin kun tähän.

Ja kun oli aikoinaan tuo kiinnostava keskustelu noista ajonvakautuksista niin sen myönnän, että ESP tai joku vastaava voi aiheuttaa joskus jänniä tilanteita, mutta ne on parempi olla päällä useimmilla kuskeilla liikenteessä. Itse asiassa lähes kaikilla, ainakin talvisin kun maassa on lunta/jäätä. Samoin ABS, vaikka se ei ehkä oliskaan ihan täydellinen vielä ja auto ei pysähdy nopeimmin, mutta sen avulla auto pidetään sentään hallinnassa liukkaalla alustalla jarruttaessa. Itekin oon kokeillu pientä kriisi tilannetta, josta selvitytymistä ehjällä autolla kiitän ihan vaan edellä mainittuja turvavarusteita. Olis ollu muuten hetken kuluttua bussin keulassa kiinni auto.
Edit. Ja onhan se vähän nakertavaa kun jannu pääsee kaikkien hauskojen autojen kyytiin, niin pakko vähän avautua.