Kihnu wrote:Huoh, vastataan nyt vielä ennen koneen sulkemista...
Tarkoituksellako ymmärrät väärin?
Missä olen sanonut, että "uusi" Misfits on huonoa.
Oonko mä sanonu, että nimenvaihdos vaikuttaa musiikin laatuun?
Oonko mä sanonu etten kuuntele uutta misfitsiä nimen takia?
oonko mä sanonu, että mä mietin mikä on aitoa ja mikä ei.
Mulle jos joku tulee puhumaan Misfitsistä, niin jotenkin ihan luonnollisesti ajattelen Danzigin aikaista Misfitsiä.
Tolle en vaan voi mitään.
Se olet sinä joka tässä ymmärtää väärin. En oo missään vaiheessa sanonut, että olet sanonut noin.
Ilmaisin vain oman näkemykseni asiasiasta. Kun joku on jostain jotain mieltä se ei välttämättä ole henkilökohtainen hyökkäys identiteettiäsi kohtaan.
Enkä ole puhunut pelkästään Misfitsistä vaan musiikista ihan yleisesti.
Mun puolesta saat kuunnella ihan mitä vaan haluat, mutta toisinaan kannattaa kokeilla jotain uutta, sen sijaan että jumittaa tietyissä bändeissä ja genreissä.
Olisivat vaan ottaneet toisen nimen ja mainostaneet sitä Misfitsin soittajien uutena bändinä.
Näin olisi vältytty aitouskeskusteluilta ja joku kovan linjan Misfits / Danzig puristikin voisi pitää siitä..
Toi nyt vähän antaa sellaisen käsityksen, että uusi kokoonpano olisi jotenkin hyväksytty fanien keskuudessa paremmin eri nimellä,
vaikka se olisi musiikillisesti ollut samaa tavaraa kuin nyt. Suoraan sanottuna toi kuulosti muutenkin aika huvittavalta.
Joo ja kyllä itekkin tykkään eniten Dickinssonin aikaisesta Iron Maidenistä, mutta esimerkiksi Dance Of Death albumi sisältää mun mielestä, ainakin lähes yhtä kovia raitoja. kuin vaikka Number Of The Beast.
Itsehän siis olen 80 - lukua elänyt vain vuoden, eli kuten sanottu, mulle noi eri kokoonpanot on aikalailla samalla viivalla.
En siis ole ollut esimerkiksi yhdelläkään alkuperäisen Misfitsin keikalla, tai lukenut bändin haastatteluja noilta ajoilta.
Muutenkaan en voi sanoa olevani erityisesti minkään bändin fani ja kuuntelen aika monipuolisesti kaikkea Hip Hopista Black Metalliin.
Parasta musiikkia on mikä tahansa, joka sopii taustamusiikiksi ajamiseen.